divendres, 17 de març de 2017



"FREE DAMM": el joc de paraules entre la manca d'alcohol, el ser-ne "lliure", i el concepte de llibertat de fer el que vols en l'estona de dinar. "Cada migdia que perds és un migdia que no torna" és un exemple de poesia en publicitat. No és una frase, és un vers. Després hi ha qui diu que no hi entén de poesia, però la té davant dels nassos. Aquest anunci, tot un clàssic de fa uns anys, m'agrada especialment perquè a l'hora de dinar jo vaig a nedar sota aquest sol de totes les seves imatges.

divendres, 10 de març de 2017

Façana

FREDERIC Coneixes Granollers?

Recolliment d'un finestral, agosarament floral de l'altre. Puc ser tímida, però no deixaré d'escampar als quatre vents la meva passió. No vull haver-me de penedir del que no he dit, encara que ho perdi tot. No en sé pas, de flirtejar, tot i oscil·lar com aquests balcons.