divendres, 17 de març de 2017



"FREE DAMM": el joc de paraules entre la manca d'alcohol, el ser-ne "lliure", i el concepte de llibertat de fer el que vols en l'estona de dinar. "Cada migdia que perds és un migdia que no torna" és un exemple de poesia en publicitat. No és una frase, és un vers. Després hi ha qui diu que no hi entén de poesia, però la té davant dels nassos. Aquest anunci, tot un clàssic de fa uns anys, m'agrada especialment perquè a l'hora de dinar jo vaig a nedar sota aquest sol de totes les seves imatges.

10 comentaris:

  1. Quan tornin a passar l'anunci em fixaré en la poesia que dius Helena.

    ResponElimina
  2. Gràcies, Helena. Pel sol de totes les imatges. Bon dia.

    ResponElimina
  3. A mi també m'agrada molt aquest anunci, em sol passar que quan un m'agrada molt, no sé ni el què està anunciant. De poesia n'hi ha per tot arreu, només cal aprendre a mirar-la, però hi ha qui no la veu, perquè passa de llarg!
    A mi, un anunci que em té el cor robat, és el d'un noi que compra un "portabebés" amb el que passeja el seu gos, que no pot corre perquè s'ha fet mal a la pota...Pura poesia que surt del cor!
    Bon vespre Helena.

    ResponElimina
    Respostes
    1. M. Roser,
      jo tampoc acostumo a beure cervesa, però l'anunci me'l miro i me'l remiro. Llàstima que ara només fan la versió curta!

      Elimina
  4. Mai m'havia fixat. En general els anuncis són tan dolents que ni els mire. Jo, a l'hora de dinar trie prendre una cervesa.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mari,
      Sempre es troben bons anuncis com aquest entre moltes imbecilitats.

      Elimina
  5. Poesia del sigle xx1 en format d'imatges singulars, que remarcarà en la vida de qualsevol persona.
    Una abraçada:)

    ResponElimina