divendres, 30 de juliol del 2021

Els meus dos talents


Un disseny del logotip del nom del perfum que parlaria de com en un poema hi ha elements que tendeixen cap amunt, la poesia en ella mateixa, com l'accent circumflex que s'ha afegit a la lletra e, per referència al de la marca Lancôme (que rima amb "Poème", el que solen fer els poemes, rimar). Alhora, que el que seria a baix, els peus del poema, la mètrica, estarien simbolitzats per la lletra o que baixa. Una ubicació que també podria fer referència al fons del poema, mentre que la forma seria representada per l'accent circumflex, la forma a dalt de tot.

Per deformació amateur, gairebé professional, aquest perfum que m'han regalat em fa especial il·lusió. Amb aquesta entrada vull fer referència al fet que el disseny gràfic i la poesia m'omplen molt. A banda de la interpretació. Amb el perfum com a metàfora de l'essència darrere l'obra.  

12 comentaris:

  1. Encara que no ho sembli, tot té un perquè !
    Felicitats :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, Artur, hi he vist moltes coses que no es veuen d'entrada!

      Elimina
  2. Alguns dissenys gràfics m'atreuen, la poesia tota.
    Crec que en aquest, hi has tret tota la inspiració. 😉

    Aferradetes.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sa lluna,
      A mi m'agraden tots dos de manera igual! Fins ara me n'he sortit de tots els reptes que em proposo, i no renego de res, això em fa molt feliç!

      Elimina
  3. M'agrada com saps llegir el disseny, i les correlacions que en treus, igual que en les metàfores. Chapeau!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ramon,
      seria un disseny "bo, bell i veritable", en contrast amb el "correcte, bonic i adequat", que deia Forster!

      Elimina
  4. Amb les mans acariciem el disseny i a la pell ens posem la substància: sensacions amables, sempre.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, Olga, d'això es tracta, de sensacions amables!
      Gràcies pel teu comentari!

      Elimina
  5. En fas una interpretació que a mi no se m'hauria acudit mai. M'hauria preguntat mil cops, (si és que m'hi hagués fixat) perquè havien accentuat Poème amb accent circumflex i no hauria trobat cap resposta, em sembla.

    Els teus dos talents (que habitualment ja en són tres: disseny, poesia i interpretació )els expliques i els combines molt bé.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, són talents que es complementen, Carme!
      M'agrada de trobar tres peus al gat!

      Elimina
  6. Les olors s'escapen tan ràpid com els instants de felicitat.

    ResponElimina