dissabte, 10 de desembre de 2011



PARRA, Nicanor. Mensaje en una botella

El missatge inherent a tota obra d'art, desvirtuat: el missatge és la marca de la beguda. S'ha escollit una ampolla de plàstic per comunicar més la lletjor de la botella, utilitzant aquesta botella per fer art s'estaria aconseguint alhora de fer més bell el progrés, com de fer bell l'error.

13 comentaris:

  1. Bellament horrorós, i tant que sí. I no hi ha manera de trobar-li el gust.

    ResponElimina
  2. Jordi: la Coca-Cola té bon gust, però que jo sàpiga no es tracta d'una beguda bona, ni sana ni bella en aquest cas... Brilla per tot el contrari, i a sobre no encabeix cap missatge. Això vindria a dir aquest poema visual.

    ResponElimina
  3. Jordi: has contestat gairebé alhora que jo!

    ResponElimina
  4. És veritat, sis! S'escolen els minuts i les paraules...

    ResponElimina
  5. Les propagandes de la Cocaetc. són boniques, a pesar de la botella, i del gust, i dels missatges. No sé dir res més )c:

    ResponElimina
  6. http://www.sing365.com/music/lyric.nsf/Message-In-A-Bottle-lyrics-Sting-Police/DDF796DCC25842E248256874003456F2

    La cançó dels Police també té aquest títol!!

    ResponElimina
  7. cantireta: m'agrada molt aquesta cançó! Les publicitats de Coca-Cola és veritat que estan bé.

    ResponElimina
  8. Doncs jo arribe una mica tard, ni dos ni sis ni dotze.)
    No sé què puc dir del missatge de l'ampolla, sí que sé que mai escolliria la Coke per a llançar-la al mar amb uns versets a dintre :)

    ResponElimina
  9. No, Joana, realment no és la cosa més lírica del món per llançar al mar!

    ResponElimina