PARRA, Nicanor.
Mensaje en una botellaEl missatge inherent a tota obra d'art, desvirtuat: el missatge és la marca de la beguda. S'ha escollit una ampolla de plàstic per comunicar més la lletjor de la botella, utilitzant aquesta botella per fer art s'estaria aconseguint alhora de fer més bell el progrés, com de fer bell l'error.
Deix de bellesa?
ResponEliminaBellament horrorós, i tant que sí. I no hi ha manera de trobar-li el gust.
ResponEliminaJordi: la Coca-Cola té bon gust, però que jo sàpiga no es tracta d'una beguda bona, ni sana ni bella en aquest cas... Brilla per tot el contrari, i a sobre no encabeix cap missatge. Això vindria a dir aquest poema visual.
ResponEliminaJordi: has contestat gairebé alhora que jo!
ResponEliminaDos minutets de vida.
ResponEliminas'escolaren.
ResponEliminaSis, volia dir.
ResponEliminaÉs veritat, sis! S'escolen els minuts i les paraules...
ResponEliminaLes propagandes de la Cocaetc. són boniques, a pesar de la botella, i del gust, i dels missatges. No sé dir res més )c:
ResponEliminahttp://www.sing365.com/music/lyric.nsf/Message-In-A-Bottle-lyrics-Sting-Police/DDF796DCC25842E248256874003456F2
ResponEliminaLa cançó dels Police també té aquest títol!!
cantireta: m'agrada molt aquesta cançó! Les publicitats de Coca-Cola és veritat que estan bé.
ResponEliminaDoncs jo arribe una mica tard, ni dos ni sis ni dotze.)
ResponEliminaNo sé què puc dir del missatge de l'ampolla, sí que sé que mai escolliria la Coke per a llançar-la al mar amb uns versets a dintre :)
No, Joana, realment no és la cosa més lírica del món per llançar al mar!
ResponElimina