dimecres, 2 de novembre del 2011
BRAVO, Arranz, El pont de la llibertat a l'Hospitalet
Kandinsky deia que els qui veuen connotacions sexuals en una obra d'art, és que són ells que tenen el problema. No conec ningú que li agradi aquesta mena de torre Eiffel de l'Hospitalet. Que si és un símbol fàl·lic, que si és lletgíssim, sobretot la part de sota. A mi m'agrada: perquè hi ha un contrast entre l'arc, el pont abstracte, i l'orgànic que l'aguanta: la llibertat s'ha aconseguit amb moltes morts.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
La sinuositat dels balcons de l'edifici del darrera també és bonica. El pont no és lleig, cal una part fosca i gruixuda en un objecte per a que la lluent i més subtil quedi enaltida.
ResponEliminacantireta: cal una mica de foscor perquè pugui sorgir la idea, les vostres idees també.
ResponEliminaA mi també m'agrada l'edifici blanc.
És cert, Helena , que la interpretació està en la mirada
ResponEliminano coneixia aquesta construcció de l'hospitalet, però la veritat és que, sovint, necessitem un cert temps per assimilar les obres artístiques en qualsevol de les seves formes
Una lletjor bella, diria jo.
ResponEliminaPerò en saps treure molt de suc.
Contorbat per la frase final.
A mi no em sembla lleig. Espere poder-lo veure al natural algun dia i així poder fer-me una idea més real de la seua lletjor.
ResponEliminaPot ser si veiés la construcció d'aprop..., el cert és que no sabia que es trobava a Hospitalet i cal una mirada oberta per interpretar-la.
ResponEliminaGregori: passa a vegades que aprecies una obra a posteriori.
ResponEliminaJordi: "una lletjor bella": que ben trobat. La frase final: em refereixo al sentit que crec que té l'obra per a mi, i que m'agradaria estendre més enllà del significat original.
Audrey: sempre cal una mirada oberta.