dijous, 17 de febrer del 2011



Fotografia de la coberta de Besllum, primer poemari de Joana Navarro

"A migdia, entro en una habitació assolellada/ i veig el llum encès, sense cap raó". Aquests dos versos de Dannie Abse resumeixen aquesta coberta. Malgrat que les cuques de llum -que hauríem de voler ser cada u de nosaltres segons Papasseit- no poden competir amb la immensitat de la llum solar, sempre, a nivell humà, de nit, faran algun efecte, tindran algun sentit. La llum dels poemes de la Joana és més que un besllum, no només s'albira, gairebé la tens, com a bona poesia que és.

4 comentaris:

  1. Helena, molt agraïda pel teu comentari i per les teues paraules sempre tan amables. Tinc moltes ganes de poder tenir-lo a les mans!!! Crec que la prpera setmana ja es podrà fer palpable.
    Has escollit uns versos magnífics per a resumir la coberta i les referències a papasseit són nolt encertades.
    L'unica cosa que m'ha pillat de sorpresa ha estat la coberta, i realment crec que l'editorial ha fet un bon treball, sembla que amb el fanalet i el camí d'horta entre els tarongers ens convide a entrar-hi al llibre.

    Gràcies per ajudar-me a donar-lo a conèixer.

    Un amic m'ha dit que va a dedicar-li un comentari aquest cap de setmana, així que si et sembla bé els passaré tots dos junts al meu bloc.
    Una gran abraçada

    ResponElimina
  2. Quina meravella Helena, espere que pugues vindre, que tinc moltes ganes de ens coneguem. Amb el teu permís me l'emporte al face. B7s!!

    ResponElimina
  3. Dic el mateix que ha dit el Puigcarbó. I m'ho emporto cap a l'aparador de can Facebook.

    ResponElimina